16 Ağustos 2012 Perşembe

EcanBlog DMOZ'a Kayıt Oldu

Pagerank'ı 7 olan herkezin kayıt olmak istediği bir dizin sitesi, ilk defa kayıt olmak için sitemi önerdim 1 hafta sonra  WM Aracı sitesine girdim bir site analizi yapayım dedim, baktım ki dmoz kaydı var :)
Can, Eren - Yazarın programlama,blogger ve teknoloji-internet üzerine yazdığı yazılarından oluşan web günlüğü.
Kişisel Sayfalar - Web Günlükleri bölümüne kayıt olmuşum hayırlısı olsun artık. :)
İlgili Aramalar:dmoz,dmoz kaydı,dmoz kayıt nasıl olunur,dmoza kayıt olma

6 yorum:

  1. Hangi kategoriyi seçtin bizde deneyek kişisel blog yok galiba.

    YanıtlaSil
  2. World: Türkçe: Toplum: İnsanlar: Kişisel Sayfalar: Web Günlükleri

    YanıtlaSil
  3. Hocam msn ekleyebilirmisiniz
    ja.mcfly@w.cn yardımcı olmanı istiyorum dmoz hakkında..

    YanıtlaSil

Copyright © EcanBlog - Güncel Teknoloji, Vizyona Giren Filmler, İnternet, Oyun | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com