13 Haziran 2013 Perşembe

Doping Fiber İnternet Tüketiciyle Buluşuyor!

Doping Fiber İnternet Tüketiciyle Buluşuyor!
Millenicom, dünyanın en hızlı internet erişim teknolojisi fiber interneti “Doping Fiber İnternet” adını verdiği yeni hizmetiyle tüketiciyle buluşturuyor.
Kampanya kapsamında dört ayrı hızla sunulan Doping Fiber İnternet Kampanyalarında; 20 Mbps’e kadar Sınırsız Fiber İnternet’in tanıtım fiyatı 24 ay boyunca 44,99 TL. Kullanıcılar, Doping Fiber İnternetin yanında isterlerse aylık 15,99 TL ‘a telefon hizmetinden de yararlanabiliyorlar. Üstelik bağlantı ücretleri de hediye.
Millenicom’un sunduğu diğer tarifeler ise şu şekilde: 35 Mbps’ye kadar sınırsız fiber internet ayda 60,99 TL, 50 Mbps’e kadar Sınırsız internet ayda 79,99 TL, 100 Mbps’e kadar sınırsız fiber internet 99,99 TL. 24 ay indirimli olarak sunulan bu paketlerle hız severler internetin keyfini doyasıya yaşayacak.
***35 Mbps’ye kadar ve üstü tarifelerle Doping Fiber İnternet isteyen abonelere fiber satışı, bu hızları destekleyen modemlerin stokları ile sınırlıdır.
Konuyla ilgili daha geniş bilgi almak isteyenler www.doping.com.tr ‘den veya 0 850 333 0 333 Doping Müşteri Hizmetleri’nden bilgi alabilirler.
TECHNO-LABS
» İlgili Aramalar:doping fiber internet,ekonomik fiber internet,fiber internet,fiber internet tarifeleri,millenicomucuz fiber internet

3 yorum:

  1. Fiber internet şansı olmayanlar için ben yeni aldım Doping internet süper ikili kampanyasında 24 ay sabit fiyat garantisi ile telefon 1000 dk bedava 29,99 + 8mb intermet 20 Tlden başlıyor. Fiber internet için biraz daha bekleyeceğim sanırım.

    YanıtlaSil
  2. Doping internetin müşteri hizmetleri pek iyi değil diye duymuştum o yüzden ben hiç düşünmedim doping interneti

    YanıtlaSil
  3. Tunç Yılmaz21 Ekim 2013 00:46

    Doping telefon alacaktım ama süper ikili dedikleri heryöne 1000 dk + istediğin tarifede internet seçeneğiçok iyi denk geldi.

    YanıtlaSil

Copyright © EcanBlog - Güncel Teknoloji, Vizyona Giren Filmler, İnternet, Oyun | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com