29 Aralık 2012 Cumartesi

Windows Phone 8'li HTC 8S İnceleme

Windows Phone 8'li HTC 8S İnceleme

HTC'nin minik Windows Phone 8 işletim sistemli akıllı telefonu, yüksek batarya ömrüyle dikkatleri üzerine çekiyor.

Windows Phone 8 işletim sisteminin ortaya çıkmasıyla beraber, akıllı telefon pazarı da ufak çaplı değişikliğe uğramış durumda. Kullanıcılar artık 2 değil, 3 işletim sistemi arasında tercih yapıyorlar. HTC de yüksek performanslı üst seviye 8X modeliyle beraber, Windows Phone 8 işletim sistemine sahip 8S modelini de meraklılarına sundu. Telefonu dilerseniz yakından tanıyalım.
Ekran boyutu: 4 inç, LCD
Ekran çözünürlüğü: 480 x 800, 233 ppi
İşletim sistemi: Windows Phone 8
İşlemci: Snapdragon S4 çift çekirdek 1 GHz
GPU: Adreno 305
RAM: 512 MB
Depolama: 4 GB, MicroSD
Batarya: 1700 mAh
Ağırlık: 113 gram
+ Elden kaymayan dış malzeme
+ Tasarım tam genç işi, çok hoş
+ 1700 mAh batarya
+ Performansta başarılı

- Ekranı çok kir tutuyor
- Tuşların yeri belli belirsiz

İlgili Aramalar:HTC 8S,HTC 8S Özellikleri,HTC 8S İnceleme,HTC 8S Fiyatı,HTC 8S Ne kadar,Windows Phone 8'li HTC 8S İnceleme

0 yorum:

Yorum Gönder

Copyright © EcanBlog - Güncel Teknoloji, Vizyona Giren Filmler, İnternet, Oyun | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com