5 Eylül 2012 Çarşamba

Alexa durumu iyiye gidiyor!

Çok fazla önemsemiyorum alexayı ama global rank'da 999,000 arasına girmek isterim :)
Şuan 1,291,381 - 9,031-TR bazı sitelerle link değişimi yapıcağım zaman global rankı 1k ve altı istiyor.Link değişimi yaparak sitemin tanınmasını istiyorum.Şükür DMOZ kaydımız var.İlerde alexa geliştirme ile ilgili bir konu açabilirim.Şimdilik bu kadar...
Bir önceki yazımız olan IFA 2012'nin 20 yeni bomba cihazları başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.
İlgili Aramalar:alexa,alexa rank düşürme,alexa rank düşürme yöntemleri,alexa rank geliştirme

3 yorum:

  1. Hayırlısı be Eren. :D

    YanıtlaSil
  2. Hayırlısı :D benim alexa gayet güzel 387K şuan seo puanını artırmaya çalışıyorum eksiklikleri gidermeye çalışıyorum,içerik artırmaya çalışıyorum anca :D

    Hadi iyi bloglamalar..

    YanıtlaSil
  3. @yunusemre
    senin alexa iyi maşallah :)
    @levent
    sağol :D

    YanıtlaSil

Copyright © EcanBlog - Güncel Teknoloji, Vizyona Giren Filmler, İnternet, Oyun | Powered by Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com